Kızlar 3 gündür hastaydım ishal kusma felan sürekli acildeydim serum felan normalde doktorlar Alveres felan vermiyordu dün gece ki doktor seruma alveres felan kattırmış ben emzirirken Yasak diye biliyorum ama neyse sorum şu bugünden beri kızım göğsümü emmiyor Ya sütün tadına baktım acı gibi böyle bi şey olabilir mi ilaçtan ya da hastalıktan