Fatma22 Gerekyok bn bi kere daha deniyorum altina bi lehende su istip koyuyorum disinida saryorum bi oyle beklet olmazsa yinede cokelek yaparsinz
yemedimamadoydum Tüpe koy kaynat soğumaya bırak biraz soğusun sonra suyunu bi leğene süz kalanda lor peyniri oluyo. Peynir kalan suyla da çok güzel poğaça oluyor. Labnede yapabilirsin bebeğin için miss.. İnternet te tarifler var
Melekks Gerekyok ben yoğurt mayaliycam zman damzilik kenera koyuyon bı kase doğranmış yle yapıyorum ben hiç mayayla yapmadım sen onu suzdur üstüne ağır bişey koy peynir yap
alparslan_ve_annesi WhatsApp grubu kuruldu link isteyen anneler sohbet kafa dağıtmak için sizde gelmek isterseniz linki bırakiyorum 🥰https://chat.whatsapp.com/Id3cLpsUzX40YaH9vgvjMB