Aras210922 Kızlar bu mamalardan kullandığınız memnun olduğunuz var mı yada başka hangi mamayı önerirsiniz ?
cutiebun_ Aras210922 iki çocuğuma da bebelac gold kullandım hala kullanmaya devam ediyorum baya memnunum gaz sorunu, kabızlık vs yapmadı ikisinde de ☺️
tugcelyy233 Bizde sma kullanıyoruz çok memnunum ,comfort olan o gaz vs yapmıyor bebeğe bir başka çeşidi var optipro sanırım o gaz yapıyor genelde
Aras210922 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar artık denicez bakalım bi tanesini maksat doyurucu olsun gaz yapmasın bebişlerimize 🥰
PrensesZeynep Aras210922 ben kızıma sma optipro kullandım çokta memnundum ne gaz nede kabızlık yapmadı
Maviim Aras210922 SMA COMFORT kullanıyorum çok memnunum ne gaz kaldı nede kabızlık. Önceden aptamil kullanıyoduk feci şekilde kabız yaptı
Maviim KTuba bizdede var biraz kusma ama o aptamilde de vardı o yüzden mama kaynaklı olduğunu düşünmedim ama şöyle aptamilde çok sık kusuyordu sma da her zaman kusmuyor işte arada bir yada ağzından sızıntı şeklinde fazlalığı çıkarıyor herhaldr