Post açmıştım 4.5 aylık bebeğime hiç şikayeti yokken sadece uyanıkken hızlı nefes alıp veriyor uyurken normal. Herneyse devletteki acildeki uzman doktor ya yatış verip antibiyotik tedavisi başlıcam ağır dedi ya da swn evde başla dedi ben korktum. Hiçbir belirtisi yokken ateş yok hırıltı yok sadece hızlı nefes alıp vermesinden nasıl braya geldi sonuç anlamadım başka doktora götürdüm özelin aciline. Oda ciğer filmi normal saturasyon normal dinledim birşeyde duymadım bence ilaçlık bile birşey yok dedi. Efor sarfediyorken uyanıkken dedi. Al işte. Napcam ben simdi🤦🏻♀️