3 gün oldu doğum yapalı ve sezeryan oldum. Herkes çok kolay olduğunu anlatıyordu ama kimse ameliyat somrası bu kadar acı yaşayacağımı söylememişti. Tuvalete gitmek ayrı dert kalkmak en kötüsü bebeğini istediğin gibi kucaklayamıyorsun yatağına indiremiyorsun. Acaba ne kadar sürecek bu acı ve böyle acı yaşayan var mı?