Dün bebeğim 1. Ay açısından sonra yeşil kaka yapıyor diye başlık açmıştım ama bugün 3. Gün hala devam ediyor yeşil kaka. Çok kokulu ve yemyeşil. Aşıdan olsa şimdiye geçmez mıydı? Doktor yeşil kaka bazen olabilir demişti ama 3 gün oldu. Enfeksiyon falan olabilir mi? Başına gelen var mı?