ozgenur canım göğüslerin terbiye olduğu için yumuşaktır sütün miktarıyla bi ilgisi yok. Moralini bozma hem sağıp hem emziriyorsun saatleri nasıl ayarlıyorsun? Elbette sütün olması için dinlenmen ve belli bi zaman da geçmesi gerek. Sağdığın miktara bakıp moralini de bozma bebeğin emmesi daha fazladır. Kendine güven, şakır şakır sütünün geldiğini bebeğinin de emip doyup mutlu olduğunu düşün.. İnan..🌺🌹