Kızlar selam, bu post benim için, 3 gündür zor düşen ama sık tekrarlayan ateş ve hiç geçmeyen bir ishalim var, gaita testlerim temiz çıktı üstelik. Buna rağmen kanımda bir enfeksiyon var ama ishale bağlı da olabilirmis bu değerler. Cefaks 250mg antibiyotik başladım emziriyorum diye en düsük ve masum antibiyotik verdi doktorlar ama bir işe yaramuyoe malesef, inşallah bebeğime gecmez😞