MerveSinan kendi doktoruna kontrole gittiğiniz de bir sorun yine de siz ama genel de normal bizde de olmuştu doktorumuza gösterdik o da normal dedi beyazlığın çoğu pişik kremi dedi ama yeni doğan bebeklerde bu tarz beyaz vajinal akıntı olurmuş endişe edecek bir şey yok dedi öyle de oldu ilerleyen vakitlerde o akıntı tamamen kesildi şimdi tam ne zaman kesildi hatırlamıyorum ama. Tabi ki siz yine de kendi doktorunuza bir danışın bir ara her bebek de her reaksiyon aynı olacak diye bir kaide yok çünkü.