Belisss karamanaral benimde doğumdan sonra şişlik devam etti doktoruma sormadan kendisi söyledi korkma gecicek dedi geçtide çok sürmüyo
Rzgrmrv93 karamanaral Hayırlımolaun öncelikle. benim ayaklarım davul gibiydi ne corap oluyodu ne terlik 🤣 bir hafta içinde indi ☺️ Bol bol su iç canım bide evde habire yürü
karamanaral Rzgrmrv93 sağolun 😊benimde baya indirler şuanda ama ayaklara bakacak vaktim bile olmuyor bazen😂