Merhaba, oğlum 7 aylıktı yaptırdık. 15 gün kadar oluyor. Hastane öneririm kesinlikle. Ne olur ne olmaz.
Öneri olarak doktor zaten bilgilendiriyor bize tok getirin dedi. Bir yerde uyuşukluk geçmeden ilk çişini yapmalı diye okumuştum çok iyi oldu ağlamadı bile. Normalde ilk çişi zor oluyormuş .