Merhaba anneler 16 gun once doğum yaptım ılk ıkı uc gunden sonra 10 gün falan sutlerım cok asırı geldı masallah dıyeyım hep alıyodu herherkm ıslanıyodu goguslerım semsert oluyodu ama bır haftadır falan nerdeyse akmıyor okdar serrt olmuyor goguslerım acaba sutummu azaldı yoksa bebek buyudukce emmesı kuvvetleşti diyemi oyle oluyor