Sweety Ya bekarken daha coktu inan saç düzleştirici boya falan yıprandı 5 senedir boya yapmıyorum ama 2 sene önce perma yaptırdım maf oldu saçlarım iyice yandı uçları falan. Kendi kuaförüm 3 sene bişey yaptırma sakın sadeece yıka kurulamayı bile cok yakından yapma dedi. 🥺
Ama ben doguma 1 ay kala kestirmiştim işte 1 sene oluyor. Hormonlar dan falan bu kadar uzadı iyi oldu yine kestireyim de kendine gelsin 🤭
Ya yapı ile alakalı biliyor musun genle bence. Benım halalarımınnsaclarını bir görsen var ya toka tutmuyor 50-55 yasındalar yeminle benım kinden cok 🙄 babaanneminnseyrek suan ama beline kadar örgülü hali. Babamın amcanın sacı fırca gibiydi 50 den sonra önlenir döküldü şimdi 60 yasındalar tbaii. Ama anne tarafının sacları ince ve seyrek. Biz baba tarafına cekmiş iz herwlad ekardeşimşnde gür ve düz saçları. 9 yasında yegenımınde öyle. Cok gür ve kalın telli 🙄🥴