Neseee Aaaa kesinlikle gitmelisin o zaman oraya hem de yakın sana 🌸 Dediğim gibi aşırı mükemmel bir yer kahvaltısı da aynı şekilde. Ve sana şöyle söyleyeyim dışarıdaki başka mekanlara göre ucuz. Heleki öyle manzarası olan bir yere. Ama 2 kişilik tıka basa Dalyan kahvaltı yazıyordu heralde menüde ondan isteyin zaten rahat yetiyor hatta 3 kişiye bile yeter. En son yaklaşık 3 4 ay oldu gideli 190 civarıydı ama dediğim gibi mekana göre uygun