25 günlük bebeğim var ve gündüzleri ve akşamları çok az uyuyup uyaniyor sürekli. Yarım saatte bir uyuyor uyanıyor ve ağlıyor hep. Kucağımda uyuyor sonra yatıyorum uyanıyor hemen. Nasıl uyuyacağım başka ne gibi yöntemler var. Feleğin sasti iyice. Bir de memedeyken uyuyor öyle yatıyorum. Gazını çıkartmadan yatırmak istemiyorum ama bazen ne kadar ugrassam da çıkarmıyorum ben de yatırıp uyutuyorum böyle de hemen uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Yardım edin 🥺