sahinylz kafası şişti düştüğü yer. Yumuşak bi hal aldı aslında ilk başta şişme olduğunu anlamadım. Neden yumuşak burası falan diye korkmuştum meğer şişiyormuş. Başka da bi şey yoktu. Kusma, bayılma, uyku hali, gözde kayma, nöbet vs. Olmadı. Dün kontrol için gittiğimizde doktor yine bunlar oldu mu diye sordu olmadı dedik bi anormallik yoksa radyasyona maruz kalmasın bence tomografiye gerek yok dedi. Öylelikle atlattık çok şükür. Size de çok geçmiş olsun Rabbim korktuğunuza uğratmasın 💕