Kızlar kendiniz antibiyotik alerjisi yaşadınızmı azeltin diye bi antibiyotik kullandım 3tane var içinde ondanmıdır bilmiyorum eller ayaklar omuz kalça kaşıntısı başladı bi antibiyotik daha dokunmuştu kaşıntı yapmıştı ama belirtileri bölemiydi hatırlamıyorum bu aralar saçma kaşıntıyla ugraşıyorum 😢yardımcı olun bana doktordan gına geldi artık