Deletedmom_37 meraba ablam aselsan da işe başlıcak işçi olarak memur değil ortalama ne kadar maaş alır
Rdn Deletedmom_37 aselsal kamu kırumu değil orada memur çalışmıyor zaten işçi derken mühendis idari kadro gibi detay ne hangi birimde çalışacak görevi nedir?