Umtays Merhaba bebeğim 2,5 aylık covid pozitif bende pozitifim kendimi unuttum çocuğum iyi olsun istiyorum ateşi çıkıyor calpol veriyorum geçiren arkadaşlar nasıl atlattınız neye dikkat etmem gerekir yardımcı olur musunuz 😞
MelisaGoktugMommy Umtays benim bebegim bi haftalik bile yoktu oldugunda yogun bakimda kalmisti ama sizinki buyuk doktora cikardinizmi?
duyguallibayer Umtays benim bebegim dogdugunda coviddi yenidogan oldugu icin ve atesi 40 oldugu icin 5 gun kuvezde kaldi sonra 5 gun de birlikte kaldik hastanede. Merak etmeyin cocuklar bizden daha kolay atlatiyor korkmayin. Sadece atesini takip edin ates yukselirse mutlaka hastaneye gidin. Onun disinda emziriyorsaniz emzirin baska yapicak bisey yok malesef.
Umtays Medicalpark Göztepe ye götürdüm baktı calpol verdik ateşi biraz düşmüştü yine çıkarsa covid servisi olan bi hastaneye götürün dedi gönderdi bizi 😞 hastanede yatınca siz de yanında mı kalıyorsunuz nasıl oluyo