NimetSacal Kızlar 2 ay 9 günlük oğlum ama sırt üstü yatırırken hep çırpınıyor elini yüzüne sürtüyor sürekli tutuyorum uyanıyor bu sefer de yüzü mü kaşınıyor acaba niye öyle yapıyor ki
Nevsevmom NimetSacal aynen benim kızda öyle yarım kundak yapıp uyutuyorum sürekli eli yüzünde uykusundan uyandırıyor kendini
Beril_eslem NimetSacal kızımda aynı öyle canım doğduğundan beri öyleydi 3buçuk aylık olduk hala aynı iki eliyle kapatıyo kendini,hiç uğraşmayın onların uyuma şekli böyle 😁Kızım bide emzikle uyuyo uykuya dalana kadar eliyle kaç defa emziğini atıyo belli değil😂
Sitionline NimetSacal ben gece yarım kundak yapıyorum yıksa elleri yüzünden uyanıyor hep gündüz yaptırmıyor sinirleniyor 😁 sürekli gözünü burnunu kaşıyor
NimetSacal Nevsevmom ay aynı gün doğurmuşuz desene 😂 kundak yaptırmıyor ki benim ki o eller serbest kalacak 😂
Elif0992 Beril_eslem bizde 3 buçuk aylık olduk kızımda aynı şekilde elleri yüzünde uyuyor çok müdahale etmemek gerekiyormuş.. Ultrason görüntülerinde de eli hep yzündeydi😂
Sitionline NimetSacal aynen ya öyle bi kasıyor ki 😁 ben gündüz ellerini iki yanda tutuyorum uyuyana kadar
Nurdanalper Ellerini yüzüne sürmesi ve orda tutması uykusu olduğunun belirtisiymis. Benimkide uykusu gelince öyle yapıyor kundak yapınca da durmuyor artık gündüz uykularini yüz üstü yatırıyorum rahat dalıyor uykuya
NimetSacal Nurdanalper ya canım ben gündüz yüz üstü yatırıyorum gece sırt üstü ama artık hep yüz üstü yatmak istiyor sende de böyle bi durum oldu mu sırt üstü yatırınca kırpırdayıp eller kollar uyanıyor yüz üstü koyar koymaz bayılıyor uyuyor
Nurdanalper NimetSacal aynen bizde öyle . Artık gecede yüz üstü yatırıyorum. Kafasını kaldırıp çevirebiliyor sorun olmayacağını düşünüyorum . Bunun hakkında bir çok makale okudum . Bebek nasıl rahat hissediyorsa öyle uyumali. Zaten benim uykumda çok hafif onun sesine uyanıyorum hemen sorun olmayacağını düşünüyorum