Şuan yazacaklarımla linç yiyecegimi biliyorum. Oğlum bu aralar gece çok sık uyanıyor. Sabaha karşı yine uyandı neyse başım çok ağrıyordu eşimi uyandırdım sen bakar mısın ben salona gidiyorum az yatacağım dedim. Tamam dedi. Eşim her şekilde her yerde uyur nasıl başarıyorsa. Oğlumda besikteydi. Neyse 2 3 saat uyumuşum geldi eşim oğlun ne yapmış biliyor musun dedi. Ne yapmış dedim. Makyaj malzemelerine uzanmış. Far paletimi almış parmaklamış ağzına burnuna her yerine sürmüş yemiş sanırım bide. Sen neredeydin bu süreçte dedim. Uyuyordum dedi. Sinir oldum kızdım falan ama olmuş sonuçta 🤦 Odaya bı gittim her yer far yatak yerler gardrop yastıklar falan şok oldum. Neyse onları temizledim zaten önemli değil. Far paletini baya tırnaklamış. Korktuğum şey şu yemiş sanırım ne kadar yedi ne yaptı maalesef bilmiyorum. Ama ne kustu ne başka bir belirti verdi. Sizce bişey olur mu 🤦