Moana merhaba sizde meme reddi yaşadınız galiba benim de oglum ilk günden beri emiyordu atak haftasından sanırım memeden uzaklaştı kavga ediyordu resmen, aç kalacak diye cevremdekilerin de etkisiyle biberonla verdim sonra inat ettim biberon da vermicem kaşıkla siringayla denicem dedim emmek dışında olanları reddetti resmen biberonu biliyormuş gibi onu istedi hep. Siz memeye nasıl döndünüz çok yıprattı bu süreç artık sağıp veriyorum bı kaç güne 3 aylık olacak, duyuyorum 7 aylıkken bile memeye dönenler varmış.