Kizlar merhabalar artik ağlamak üzereyim tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen kızım 1 yaşına gireli 4 gün oldu biz tam tamına 10 gündür çok aşırı derecede iştahsızlık yaşıyoruz mama dahi almıyor istemiyor zorla verdiğim zaman da kusuyor çeşit çeşit yemekler yaptıysam da yemedi hatta belki damak tadı değişti diyip yemeklerine minik minik tuz da atmaya başladım ama yok yediremiyorum neler yapabilirim istahinin açılması için 1 Ay öncesine kadar çok güzel iştahlı bir bebekti ama şimdi maalesef
önerilerinizi bekliyorum sizlerden de