Merhaba ,arkadaşlar 🌺
Sizlerin görüşlerine ihtiyacım var; oğlum 33 aylık günler artık kısaldı evde doyasıya yorulmuyor ve ben öğle uykusunu bıraktırmak istiyorum diyeceksiniz ki neden ?
✨Sabah 8/8.30 gibi kalkar
✨öğle 12.30 / 13.00 de uyur ( bazen 1.5/2 saat uyur )
✨Ve gece uykusuna gece 11 den sonra bazen 12 hatta 1 bile olabilir ancak uyur çünkü uykusu gelmiyor anca bu saatlerde zorla yatirabiliyorum 11 de yatağa girsek 1 de yataktan kalkıyorum .Diyorum ki öğle uykusunu kaldirirsam gece uykuya geçişini akşam 9 10 yapabilirmiyim .Çünkü oğlumun uykuya geçiş saati çok geç ve onun gelişimini doğru etkilemediğini , büyüme hormonları dan mahrum kaldığını ve gün boyu huysuzlugunun bu sebepten olduğunu , gelişiminin zayıflığın bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum .
Buyrun bayanlar bir istisare yapalım sizler ne dersiniz ? 🤗