lalbg bende gun /ay/yıl sayanlardanim. Aman 40 I çıksın aman 4 ay geçsin hadi 1,5-2 oldu derken :) her sene yeni sürprizler yeni huylar.
2 de kendine vurmaya başlamıştı şükür atlattık 🧿
3 te herseyi kendi yapmak istedi asla bana is yaptırmadı inat hat safhadaydı onun da üstesinden sevgiyle sarılarak geldik
4 te müthiş bir öfke ve takıntı hali burda tıkandım artık.