Verem aşısından bahsediyorsanız çok normal. Hatta aşıyı yapan hemşirenin size bunu söylemedi gerekirdi. Bize hemşire söyledi “1-1,5 ay sonra filan iltihaplanma yapabilir, yapmayabilir de. İltihaplanırlar endişelenecek bir şey yok bunlar olağan şeyler” dedi. Oğlumun da kolu iltihaplandı sonra iltihap aktı bir miktar da kan aktı sonra kurumaya başladı. Korkacak bir şey yok yani merak etmeyin. Şifa olsun miniklere 🤗