Minikmucizem- gozdem 2 buçuk aylıkken avent ultra air verdim sadece onu tuttu hala diğer aldığım damaklıları tutmuyor
Crn35 Bizim ki 4.ayda tuttu🙈🙈ilk doğduğunda vermedik memeyi almaz diye sonrada o almadı 4.ayda şükür aldı özellikle uyurken uykuya geçiş aşaması için çok iyi oluyor
ilayda Benim oğlumda 2 aylık almıyor doğum yaptığım hastanede emzik verdirmediler doktor cantama baktı yanımda vardı aldı eve gelince verdim bu sefer almadı siz nasıl verdiniz de aldı ki ben veriyorum migdesi bulanıyor almıyor
Doruk12 gozdem benim 6 ay 19 günlük hala tutmadı Bi de 7 aylıkken denicem umutlanıyorum işte uyurken iyi oluyormuş çok zorlanıyoruz bazen bezdim artık 😑