Arasmom48 Öncelikle geçmiş olsun, en kısa sürede doktora götürün. Biz de bu durumu yaşadık dr. bronşit demişti, antibiyotik yazardım ama ağır gelir midesine yazık demişti. Viral enfeksiyon olmuştur solunumlarını üşüttüyse geniz akıntısı olur kusar kusunca da sarı çıkıyor diyorsanız balgamdır o. Balgam midesine aktığı için midesi bulanıp kusuyordur. Gün içerisinde burnunu temizleyin, ıhlamur çayı suyundan azıcık verin ve nebulazatör içine serum fizyolojik damlatıp 5 dk kadar solumasını sağlayın, çoraplarını mutlaka giydirin geçecektir inşallah.