Kızlar unutmuşmuyum bakmayı bilmiyorum ilk iki gün gece gündüz iyiydi çişini kakasını yaptı ,sütüm az diye mama veriyordum. Dün akşam sütüm artık var diye mama vermedim hep emzirdim.sabah baktım altı kupkuru,bunsaat oldu hala çiş yok. Mama verdim belki doymamıştır diye birde kesik kesik kusup durdu sanki balgam atmış gibiydi endişelendim 3. Günü daha bugün