tirtil22 merhaba, 3ay atak dönemi ve meme reddi olabiliyor. Emzirme danisman destegi alın(Ucretsiz olanları e-bebek mesela). Size tavsiyem uyurken ya da uyuyacakken memeyi verin, emme refleksi uyurken de oldugundan dolayı emme ye devam eder. Kesinlikle memeden kesmeyin Anne sütü çok önemli öyle böyle degil. Yani bu atak dedigimiz sey geçici. Vaktiniz ememiyor sütünüzü saginki kesilmesin sütünüz. Zamanla da emdikce cogalacaktir.