Anneler bana bir akıl verin ….
Biz bebişimize doğmadan oda yaptırdık oda anlamında pişman da değilim bir sene sonra yaptırsam fiyatlar o kadar uçtu ki belki imkanım olmazdı yani… Pişman olduğum bir nokta var aslında pişmanlıktan ziyade o günün şartları onu gerektiriyordu Montessori yatak yaptırdık evimde depolama alanı olmadığı için yavru baza şeklinde yaptırdık en azından içine eşyalarını koyarız düşüncesiyle ama biz o yavru bazayı yüksek yaptırdık nasılsa yatağın önünde korumalık var düşmez yatağın da merdiveni var iner çıkar diye düşündük tabi çocuğu olmayınca insan tam nasıl bir durum yaşayacak hayal edemiyor daha sonra biz evde depolama alanı yapılacak bir yer bulduk ve yaptırdık bebişim şuan 14 aylık odasına geçirmeyi düşünüyorum yatağın korumalıkla birlikte yerden yüksekliği 90 cm ve ben korkuyorum oraya bırakmaya ya gece kendini yere atarsa diye korumalıkta olsa kendini sallandırabilir aklım kalır içim rahat değil eşime dedim bu yavru yatağı iptal ettirsek yatağın altında kalan kısmı da kestirsek olmaz mı dedim sizce kesilir mi kesilirse yavrusuz olacak eşimde diyor e bu yerle bir olacak 2 3 sene işini böyle görür ama bu çocuk büyüyünce yer yatağında yatar gibi mi yatacak yavru kısmı da iptal olacak orayada eşya koyuyorsun diyor o kısmı düşününce evet haklı ben çokta yer yatağı gibi olsun istemiyordum şimdiki aklım olsa yavruyu 10 cm yaptırırdım biz 30 cm yaptırdık çok pişmanım bu konuda napsam ya odasını oyun, eşya anlamında kullanıyoruz ama gece uykusu olarak ayırmadım bu şekilde ayırmaya cesaret edemiyorum 😬 😏