zeytinim_20 eşim lise mezunu olarak girdi, torpille falan girmiyor herkes. Eşim de aynı şekilde torpille girmedi, hatta ohal olduğu dönem mit tarafından güvenlik soruşturması yapıldı da atandı. 95 almıştı, şuan geliri çok iyi olan bir kurumda çalışıyor. Yüksek alırsanız atanma kaygınız da olmaz