busraa59 sarı kantoran yağı ile madacassol kremi denemenizi tavsiye ederim 2 saate bi sürüp temizleyip bebeği emzirip tekrar sürüyorsunuz pamuklu bezler ile kapatıyorsunuz kesinlikle göğüs pedi kullanmayin derim, bide sütlü bırakmayin göğüsü oda yara yapıyor açılıyor bn cok çektim kanıyordu artik emziremiyordum sağıp veriyordum sütü biberonla çünkü kan emiyordu kanlı geldiği zamanlar da mama ile destekliyordm