busarin Kızlar selam 2.doz rotarix dün yapıldı fakat kabızlık yaşıyor. Başına gelen var mı??? Sadece anne sütü ile besleniyor.
Marjinal_Anne2 busarin bizde bugün olduk gaz sancısı cekiyor sanırım açıdan bir türlü uyumuyor , bir de biz 3dpz olacağız rotayı