clrs evet sezeryan yaptım bastırınca ilk seanslar çok ağrıyordu ve morarıyordu ağrıması için yağların eriyor son seanslara doğru alışacaksın yağların yumuşayacak dediler ki öyle de oldu morarması da geçiyor çok bastırarak yaptıkları için oluyor benim yan simitler morarmıştı