Bebeğim bugün 2 ay 13 günlük, perşembe öğlen en son kakasını yaptı bidaha yapmadı, gazını filan çıkartıyor karnında sertlik yok, ama perşembeden birkaç gün öncede olan beslenme sonrası kusmaları oluyor orada, doktoruna sordum ciddi derecede kabızlık çekiyor lavma yap dedi emin olamadım çünkü birkez kabız olmadığı halde bağırsakları gaz dolu diye hastanede lavma yaptılar çocuğum resmen elimde öldü gibiydi korkuyorum yine öyle olacak diye, birde perşembeden önce dogdunda beri anne sütü yanında mama veriyordum süt alerjisi çıktığı için artık mama içmiyor acaba ondanda olabilir mi sadece o günden beri anne sütü aldığı için inşallah anlatabilmişimdir.