Sedahakannn 15 aylık oğlumun ayağına cam çay tabağı düştü neyse ki kırılmadı ama tırnağı kan topladı parmağı kızardı ayağını tutup ağladı ne yapabilirim
Hfsrmznn Sedahakannn ayy geçmiş olsun canım yaaa biraz daha dur da huysuzlugu falan deavm ederse bı götür hastaneye incinme falan var mı hiç değilse için rahat etsin