PamukPrensesannesii 76 günlük bebeğim ,ağladığında gözünden yaş gelmiyor. Normal mi ? Yoksa bir sağlık sorunu olabilir mi ,kanallarda tıkaniklik felan ?
eylul19 PamukPrensesannesii goz kanallarında tıkanıklık olsa capaklanma ve sulanma yapar bızde oyle yapmıstı.bellı bır aya kadar aglarken yas gelmıyor dıye bılıyorum
Haydinn PamukPrensesannesii valla ben kızımın gözyaşlarını 8. Ayda falan görmüştüm tabi içiniz rahat etsin kontrole gittiğinizde sorarsınız 🙏
Ysmn11-11 PamukPrensesannesii ilk 4. Ayda tek tük gördüm şuan da da 6 aylık tek tuk var gene bir sorun olduğunu düşünmedim hiç