Mavsnz06 Kızlar bebeğim bir bucuk yaşında ve mama mrme dede Baba Nene diypr sadece normal mi Yani siizn çocuklarınız nasıl
Haydinn Mavsnz06 benim kızımda 15 aylık dede mama meme baba derdi bir aydır sesi cıkmıyor gel diyor alo demeye çalışıyor birde birşeyler anlatıyor böyle uzunca ama tabi net değil ☺️ bence anormal değil sık iletişim kurmaya devam edin birden açılacağını düşünüyorum bu ayda 4-5 kelime yeterli diye biliyorum
Ecoo Benim oglum da 20 aylik sadece bu yazdigin iz kelimeleri diyor malesef birde sayiyor göya si, vi, fi diye (123)