Merhaba hanımlar, kızım bir yaşına girdi bu zamana kadar süt ve yumurta alerjisiyle başa çıkmaya çalışıyorduk bu yüzden kahvaltıları hep muhallebi tarzı şeylerdi şimdi kahvaltıya oturtuyorum her şeyden tatsın peynir yumurta yesin istiyorum yok ağzını dahi açmıyor var mı önerileriniz 😞