Alissam Kızlar bebeğim 8 aylık Ağustos ayından beridir kabız oluyor 1 hafta normal oluyor sonra kabız tam düzeldi diyoruz tekrar kabız oluyor 3 aydık böyle . Bu durumu yaşayan var mı neden böyle ?