eylul19 elifugba cok normal buyudukce terlıyorlar .benımde bebegım yaz bebegıydı hc terlemezdı yenıdoganken snra cok terlemeye basladı.emerken terlemesı normal dıee bılıyorım baska bır sıkıntısı yok ıse
Yasmnnnn elifugba benmde kızım 2buçuk aylık aynı şekilde şimdilerde terlemeye başladı kafası biberon çekerken çok terliyor bazende sırtı
elifugba eylul19 bi sıkıntısı yok çok şükür ama yaz boyunca terlemeyip simdi terlemesi anormal geldi bana