Kutudakikedi Arkadaşlar kış için 1 tog kullanıyorum ama yeni taşındığım evde en çok ısınan kızımın odası. Dün 26 dereceydi böyle durumlarda 1tog fazla geliyor siz nasıl yapıyorsunuz benzer durumda 0.5 tog alsam oda az mı olur bilemedim ya
Wanderlust Kutudakikedi internette veya uyku tulumu satan sitelerde derece ve tog degerleri yaziyor oradan bakip ayarlayabilirsiniz
Kutudakikedi Wanderlust teşekkür ederim tog değerlerini biliyorum ben siz annelerin bu gibi durumlarda ne yaptığınızı merak ediyorum kışın ev çok ısınıyormuş kafam karıştı 1 çok 05 az gibi geldi VS. Neyse tekrar sağolun