Kızlar bebeğim doğduktan bir süre sonra kusmaya başladı ama öyle böyle değil ilk zamanlar az kusuyordu bu son zamanlarda balgamlı kusuyor kaç defa hastaneye gittik film felan çekildi bısey çıkmadı reflü ilaçları kullandım oda fayda etmedi yine hastaneye götürdüm doktor 1 hafta bebelac içir dedi yine kusuyorsa alerji mamasına geçicez dedi alerji mamasının tadı kötü her bebek içmiyor dedi bende eve geldim oğluma bebelac verdim oğlum hiç bişekilde istemedi red etti yine kustu bu sefer etrafımdakiler bizim çocuklarda öyleydi diyip durdular annemde dahil kardeşimi bende gözümle görüyordum daha fena kusuyordu . Oğlum Yiyip kustugu için hemen açıkıyordu her acıktıgında verdim süreyi uzatıncada kıyametleri koparıyordu şimdi yine aynı şekilde kusuyor ve artık 4 aylık olduğu için mideside boş kalıyor uyuyamıyor bile . İki gündür aklımla çelişiyorum kaşık maması ver doyar belki kusmaz şansı dene bi diyorum ama içim daralıyor ne yapayım sizce