Gulra benim bebeğimde 3,5 aylık yaklaşık 2 aylıkken dediğiniz gibi uyanıkken özellikle sırtüstü yattığı zamanlar hızlı nefes alıp veriyor bana bir doktor laringomalazi olabilir demişti yani gırtlaktaki kıkırdağın tam gelişmemesi 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer yapacak birşey yok dedi bebeğim uykuda gayet normal nefes alıyor kucaktada öyle ama sırtüstü yatırdığımda dediğiniz gibi nefes alıp vermesi çok hızlı birde burundan nefes sesi duyuluyor doktora gittiğinizde bi sorun belki sizin bebeğinizde olabilir