Kızlar merhaba 15 aylık 10 kilo kızım var simdiye kadar sleepy bio natural ve natural, minies, goon, bebem natural, Prima kullandım. Malum bez fiyatları artınca ve bebeğimin poposuna kötü gelince değiştirmek zorunda kaldım. Şimdi en son bebem natural aldım çok fazla taşma yapıyor bezin kendisi bile ıslanıp her yere geçiyor tabi kızımın poposunu kıpkırmızı yaptı. Bugün bez almaya gidicem hangi bezi önerirsiniz bu yazdıklarım dışında? Aslında minies güzeldi ama Molfix ve minies arasında kaldım ya da başka öneriniz var mı?