Esraanne yapması iyi canım sadece mamayla besleniyorsa kakasını sık yapar ben hem emziriyorum hem de mama veriyorum günde bi defa yada iki günde bir yapıyor doktor normal dedi anne sütü aldığı için ama sadece mama aldıklarında doktorlar daha sık yapmalarını bekliyor😊