Coban16 Bebeğim 5ay 15günluk 6.ayin içinde oluyor 6.aylik hızlı akış bir biberonu rahat kullanır mı acaba
Irmakprensesinannesi Coban16 premeture yse bebegin hızlı akış fazla gelebilir söyle yap +3 kullan yani 3 delik li olanı al avent kullanıyorsan kziim premeture daha yeni hızlı akışa geçtim 14 aylık öyle soyliyim