Kızlar oğlum 23 aylık oldu kelimeleri var anne baba dede su mama meme dütdüt araba teker lamba pembe yeşil siyah mor bir üç beş kirpi hayvan seslerini çıkarıyor sorduğum herseyi parmağıyla gösteriyor biliyor cümle kurma yok ana herseyi işaretle anlatıyor kitap okumayı çok seviyor sayamadığım kadar kitap okutur bize gün içinde bazen kendi bişeyler ağzında söyler anlaşılmaz ama tv izledi bu arada ama uzun zamandır azalttık çok nadir bakar sizinkiler ne zaman başladı konuşmaya üstüne düşmek istemiyorum şuanlık yeni kelimeler ekliyor kendine öğreniyor ne zaman net anlatır kendini ilerde zorlanmasını istemiyorum çünkü