Ayse_asel Bebegim 3 günlük dün kilo kaybından dolayı yenidoğan yoğun bakıma alındı dua edin lütfen iyi olsun ve sütüm az geliyor arttırmak için ne yapabilirim sütümü
anorganikanneeee Ayse_asel geçmiş olsun. Bol su ve dere otu fayda etmişti bende. Tabi 3 öğün düzenli beslenmek lazım
Bahar66 Ayse_asel Çok geçmiş olsun 🙏bol bol sıvı tüket, stresten uzak dur ,beslenmene dikkat et, bide fırsat buldukça uyu dinlen, bide bebeğin hastaneden çıkınca bol bol emzir ve ten teması yok
Dilruba_1 Yoğun bakımda zaten mama veriyorlar siz de toparlayana kadar mama verirsiniz stres yapmayın
Ayse_asel Dilruba_1 ilk dogumum çok endiselendim o yüzden inşallah hemen çıkarırlar dua edin lütfen bir de sutumun artması için ne yapmam lazım acaba bilginiz var mi
narlinco Ayse_asel Merhaba elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Bende problem yaşadığım için Emzirme danışmanlığı almıştım. Öncelikle çok geçmiş olsun. Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin. Ama ne olur stres yapma bu senin için çok önemli. Bebeğin yanında olmadığı için her iki saatte bir elektronik pompayla mutlaka sağım yapmalısın. 2-3 litre su içmelisin. Beslenmene mutlaka dikkat etmelisin. Bestlak damla bende mucizevi olmuştu çok faydasını gördüm halada kullanıyorum. Ama aksatmadan sağımına dikkat edersen hem sütün artar hemde kesilme durumu olmaz.
Ayse_asel narlinco merhaba canım teşekkür ederim dikkat edeceğim mutlaka bestlak damla dediğiniz nedir acaba
busraa59 narlinco şu bestlak damlayı çok duydum arttırdığını nasıl anlıyosunuz ve hemen etki ediyo mu
narlinco Ayse_asel bestlak süt arttırıcı bir damla yarım su bardağı suya 20 damla günde 3 kez damlatıp içiyorum bende gerçekten işe yaradı. Tek başına tabi ki yetersiz beslenme ve su tüketiminede dikkat edilmeli. Bir kaç güne farkı görürsünüz.
narlinco busraa59 Merhaba, bebeğin lıkır lıkır içme sesinin artışı ve sağımda daha fazla süt elde etmem bebeğimdeki çişli bez sayısı huzur durumu gibi etkenlerle fark anlaşılıyor.
Almilam1 Bestlak damla Humana anne çayı ve hergün duş aldım gögüslerine tut duş başlığını 5.güne sütüm tamamen gelmişti ilk günler hiç yok denecek kadar damla damlaydı sağınca çıkmıyordu bile Birde e bebekte promalt mavi içecek içtim Birde gögüs masajı var süt gelmesi için youtuba yaz o masajı yaptım gögüsümün ucundan dizlerime damla damla süt akmıştı tabi doğumdan sonra 5.gündü
Ahsenranam Cok geçmiş olsun sürekli sagım yapın evde hatta hastneye gittiginizde hastane süt sağma odaları var ordaki makineler daha iyi cekim yapıyor evdekilere göre.rezene al aktardan 1 yemek kasıgı bir kupa bardagına koy demlensin iç günde 2 yada 3 bardak vee su bol beslenme iyi düşün bebegini alacagını